a-ON

O rază de speranță spre viitor

Reclamații & garanție

Toate produsele a-ON au un termen de garanție de 2 ani.

Pentru defecțiuni datorate utilizatorului în perioada de garanție, nu se acordă despăgubiri.

Defecțiunile cele mai frecvente care ies de sub incidența garanțier sunt:

  • deteriorări prin cădere, lovire, etc.
  • deteriorări prin expunere la la lumină solară, umezeală, șocuri electrostatice, etc.
  • deteriorări mecanice ale cardurilor a-ON
  • deteriorări a cardurilor a-ON programate prin încercări de modificare a conținutului lor
  • deteriorări a cardurilor a-ON prin încercări de copiere

Orice reclamație se va face în scris pe email.

Produsul defect se returnează producătorului, care în termen de 10 zile lucrătoare va analiza cauza defecțiunii, decizie care va fi comunicată reclamantului.

Decizia analizei defecțiunii poate avea 3 soluționări:

  • înlocuirea produsului
  • repararea produsului
  • ieșirea de sub incidența garanției (ne plata unor despăgubiri)

Produsele ieșite din garanție pot fi reparate. Costurile reparației fiind suportate de client.